sobota 31. května 2014


Na začátek se musím přiznat. Tohle není můj první ani poslední pokus o blog:-) Každopádně vaření a pečení mě baví už delší dobu a v poslední době se k tomu přidalo i vaření a pečení zdravější . A vzhledem k tomu, že člověk jí denně, tak doufám, že mi tento blog vydrží. Ať už jako inspirace na vaření pro vás, nebo jako online kuchařka pro mě. (Často se mi totiž stane, že vymyslím něco moc dobrého, co po mě pak ostatní chtějí uvařit, ale já už si to nepamatuji:D) Tak snad vás tu něco inspiruje a ulehčí vám vymýšlení nejen oběda:)  Za vaše komentáře, tipy a triky budu ráda.  
PS: Nahlas si tak říkám: ,,Ještě nějakej food joke obrázek na konec svýho proslovu.." Přítel na mě: ,,co to je jako food joke? Mám pocit, že jediný místo kde potkávám food joky je menza". Tak:D. A obrázek výš ani tak není food joke, jako spíš fakt o mě a jídle. 





0 komentářů:

Okomentovat