čtvrtek 5. února 2015

Nechci vás urážet jednoduchostí tohoto receptu, ale prostě další krémová, jednoduchá a výborná polévka kterou jsem si oblíbila. Pokud vám stejně jako mě přijde kokosové mléko neuvěřitelně drahé doporučuji si ho vyrobit doma. Recept na kokosové mléko: (zde)

Na polévku:

  • 1 cibulka
  • 1 brokolice
  • 4 dcl kokosového mléka
  • čerstvý zázvor (cca 3cm)
  • slunečnicová a dýňová semínka
  • 1 PL oleje
  • sůl
  • pepř


1. Brokolici omyjeme a rozkrájíme na malé růžičky. Košťál já nikdy nevyhazuji- nakrájím na kostky a poté přijde také do hrnce.
2. Cibulku oloupat, nakrájet a v hrnci zesklovatět na troše oleje
3. Do hrnce přidáme brokolici a zalijeme vodou tak, aby vršky ještě koukali z vody. Osolíme a vaříme cca 15 minut.
4. Odebrala jsem asi 3 naběračky vody a poté rozmixovala ponorným mixérem.
5. Zjemnila jsem polévku kokosovým mlékem a nastrouhala jsem tam asi palec zázvoru. Dosolíme, dopepříme podle chuti
6. Podáváme s nasucho opraženými semínky

0 komentářů:

Okomentovat