neděle 1. června 2014

Protože nám došlo mléko a nechtělo se mi jít áááž k sousedům podojit krávu bude to recept bez mléka. Se šlehačkou ovšem. (Tu máme díky taťkově závislosti na smetaně do kávy vždycky v zásobě).

Těsto:
70 g másla
100 g mouky
200 g mandlové mouky ( možno by šlo nahradit kokosem, ale bude úplně jiná chuť)
2 vejce
60 g cukru (třtinového)

Krém: 
1 měkký tvaroh
1 šlehačka
1 mléčná čokoláda
(kdo radši sladší, může dosladit třtinovým cukrem)






























Těsto:
1. Máslo a mouku rychlými pohyby zpracovat v drobenku.
2. Přidala jsem mandlovou mouku, vejce, cukr a vypracovala celé těsto.
3. Těsto jsem dala do potravinové fólie a  na půl hodiny do ledničky. Stačí ta půl hodina na propojení ingrediencí, ale můžete nechat i déle. Mezi tím jsem si udělala krém.

Krém:
1.Ušleháme tvaroh a šlehačku (Jelikož jsem děvče praktické, zpracovala jsem i zbytek pomazánkového másla).
2. Čokoládu jsem rozpustila v horké lázni a poté lehce vmíchala do krému.

Postup:
1. Dáme předehřát troubu na 200C.
2. Těsto jsem rukama rozprostřela po celé vymazané formě (nezapomeňte i na  malé okraje).
3.Propíchala jsem těsto vidličkou a dala na 20 minut péct.
4.Krém jsem natřela na vychladlé těsto a ozdobila hoblinkami čokolády:)
PS: poprvé jsem si to vyfotila na foťák a ne na mobil! Juch. Základ správného blogování mám za sebou:D



0 komentářů:

Okomentovat